Copywriting a pozycjonowanie
Dobrze wykonywany copywriting jest jednym z fundamentów, aby strona była wysoko wypozycjonowana. Wszelkie opisy na stronie w tym oczywiście title i metadescription muszą być kreatywne, zachęcające, ale jednocześnie SEO friendly. Przed tak trudnym zadaniem stają codziennie nasi copywriterzy – zadaniem które dotyczy połączenia tych trzech kluczowych elementów na stronie internetowej. Brak dobrych, rozbudowanych i SEO friendly opisów na stronie powoduje, że wszelkie usługi pozycjonowania strony nie przyniosą żadnych wymiernych korzyści. U nas masz możliwość zamówić usługę copywritingu osobno lub razem z usługą SEO Content Marketingu (pozycjonowania).
Treści na Twoją stronę
Warto zwrócić uwagę, że agencje interaktywne tworzące strony internetowe z reguły nie zapewniają treści na Twoją stronę, która to byłaby zgodna z zasadami SEO i tym samym przyczyniała się do pozycjonowania Twojej strony. Szczególną uwagę na to powinny zwrócić sklepy internetowe, przede wszystkim te działające w formule dropshipingu, ponieważ zaczytywanie pliku z produktami i opisami od producenta będzie powodowało dublowanie contentu. W ten sposób Twoja strona po pewnym czasie może być „ignorowana” przez roboty Google, co spowodowałoby całkowity brak widoczności w Google. Jest to częsty problem sklepów, które działają na zasadzie dropshipingu. Dzięki naszej usłudze każdy Twój produkt w sklepie będzie miał swój indywidualny content dzięki temu Twoja pozycja szybko wzrośnie, a klienci będą mieli pewność co kupują – ponieważ nasze opisy są zawsze jasne, przejrzyste i dokładne.
Opisy produktów, kategorii, strony
Jak już wspomnieliśmy w poprzednim punkcie bardzo istotne jest, aby treść na Twojej stronie internetowej nie była zdublowana. Zdublowana treść wewnątrz Twojej strony lub powielanie treści dostępnej na innych stronach (nawet przetłumaczonej) spowoduje, że wyniki Twojej strony spadną w google – prędzej czy później. Dlatego bardzo ważne jest regularne aktualizowanie treści na Twojej stronie, a w przypadku dodawania nowych treści musi to być Twój indywidualny content. Oczywiście warto również zwrócić uwagę, aby opis nie tylko był przyjazny dla robotów wyszukiwarek internetowych, ale również dla Twoich użytkowników. Jest to zadanie bardzo czasochłonne oraz trudne dlatego jeżeli nie masz zasobów zostaw to zadanie specjalistom- skontaktuj się z nami.