SEO Content Marketing
SEO Content Marketing – czyli skuteczne i trwałe pozycjonowanie stron internetowych poprzez działania optymalizacyjne strony internetowej oraz rozbudowywanie wartościowych treści. Nasze działania są bardzo trwałe i w przeciwieństwie np. do linkbuildingu bardziej stabilne. Link umieszczony poza naszą stroną może zostać usunięty, strona może trafić na filtr Google lub zostać usunięta, a treści tworzone na naszej stronie będą tak długo jak długo będzie nam się to podobało. Mamy nad tym pełną kontrolę. Warto dodać, że rodzaj treści i sposób jej tworzenia nie może być przypadkowy. Aby działania SEO Content Marketingowe przynosiły pożądane efekty powinni zostać tworzone w sposób przemyślany i według planu przy zachowaniu zasad SEO. Jeżeli nie zależy Ci na pełnym pozycjonowaniu strony internetowej, a jedynie na wartościowych tekstach SEO to zachęcamy do skorzystania z naszej usługi SEO Copywritingu.
SEO a POZYCJONOWANIE
Wiele firm posługuje się powyższymi pojęciami zamiennie – jest to błąd. Nasza firma wraz z naszymi partnerami świadczy usługi zarówno SEO jak i pozycjonowania stron. SEO to nic innego jak optymalizacja strony internetowej celem uzyskania wysokich wyników wyszukiwania w przeglądarkach internetowych takich jak Google. Działania te można podzielić na wewnętrzne oraz zewnętrzne. Wewnętrzne obejmują poprawę kodu, wyglądu, nawigacji oraz dodanie linkowania wewnętrznego. Zewnętrzne obejmują treść strony internetowej (opisy, artykuły). Działania zewnętrzne, które oferujemy powiązane są również z oferowaną usługą Copywritingu w której to proponujemy kreatywne, seo friendly opisy kategorii, artykuły. Pozycjonowanie jest to pojęcie szersze i dotyczy wszelkich działań mających za zadanie poprawić widoczność strony w wyszukiwarce – są to również działania które wychodzą poza czynności dokonywane na stronie internetowej np. linkbuilding, zewnętrze artykuły.
Wysokie wyniki w Google
Dlaczego warto zainwestować w dobrą agencję SEO celem uzyskania wysokich wyników w Google? Wysokie wyniki w google na kluczowe frazy (słowa kluczowe) pozwalają dotrzeć do dużej liczby odbiorców. Jeżeli prowadzisz na przykład. kawiarnię w Krakowie i pod frazą „kawiarnia kraków” Twoja strona internetowa będzie w TOP5 pozwoli Ci to na regularne pozyskiwanie nowych klientów. Najpopularniejszym źródłem wiedzy jest internet – jasne, możesz nie reklamować się w internecie i posiadać duży ruch, ale mając stronę wypozycjonowaną na atrakcyjne słowa kluczowe ilość klientów będzie jeszcze większa nawet w okresach lub godzinach mało popularnych. Inwestycja w pozycjonowanie strony internetowej pozwoli Ci aktywnie walczyć z konkurencją, niech Twój biznes będzie widoczny dla wszystkich.
Słowa kluczowe a pozycjonowanie
Dobór odpowiednich słów kluczowych to podstawa od której rozpoczynamy. Słowa kluczowe, które będą atrakcyjne dla prowadzonego biznesu będą stanowić fundament naszych działań. To wokół ustalonych słów kluczowych będą podejmowane kolejne działania. Zła strategia w doborze fraz kluczowych spowoduje wydłużenie czasu pozycjonowania, a tym samym stratę Twojego czasu i pieniędzy. Dlatego przy decydowaniu się na usługę pozycjonowania należy wygospodarować odpowiedni budżet i skorzystać z usług profesjonalnych firm takich jak Content Masters. Skuteczny dobór fraz, elastyczność, znajomość obecnych trendów i algorytmów wyszukiwarek pozwoli szybko i skutecznie wypozycjonować stronę internetową i zwiększyć jej wyświetlalność.